Spokojní slovenskí muži
Podľa aktuálnej štúdie až 83% slovenských mužov vyhlasuje, že sa vo svojej koži cíti dobre, čo predstavuje najvyšší výsledok v rámci regiónu strednej a východnej Európy. Podľa tohto prieskumu by Slováci mali mať tiež najväčší zmysel pre humor. Prieskum, ktorý uskutočnila globálna značka produktov starostlivosti o pokožku pre mužov, ukazuje, že celosvetovo väčšina mužov vo veku 30-55 rokov sa vo svojej koži cíti pohodlne a vnímajú svoje pohodlie viac ako osobné skúsenosti a úspechy, a nie ako majetok.
V celosvetovom meradle muži skôr ako s osobnou zrelosťou spájajú pojem „cítiť sa pohodlne vo vlastnej koži“ so sebauvedomením a sebaistotou. Až 58% opýtaných si myslí, že „cítiť sa pohodlne vo vlastnej koži znamená akceptovať sa taký, aký človek je“. Mimoriadne vysoký ukazovateľ v tomto ohľade dosiahla Veľká Británia (75%) a Kanada (70%), pričom v Brazílii bol tento atribút len na úrovni menej ako 30%. Z pohľadu Slovákov (vzorka 250 mužov z decembra 2009 vo veku 35-50 r.) je základom pre to, aby sa človek cítil vo svojej koži pohodlne, „nebrať sa príliš vážne“ (56%) a „akceptovať sa taký, aký človek je“ (54%), za čím ďalej nasleduje „byť úprimný“ (45%) a „byť nezávislý“ (45%). Na konci rebríčka sú s 5 percentami „zrelosť“ a „nestarať sa, čo si myslia ostatní ľudia“.
Až 83% Slovákov, ktorí sa zúčastnili prieskumu, odpovedalo, že sa cíti vo svojej koži veľmi pohodlne alebo skôr pohodlne. Ide o najvyššiu vykázanú hodnotu v prieskume v rámci strednej a východnej Európy. Väčšina respondentov - v celosvetovom meradle 91% , v SR 90% - si myslí, že schopnosť postarať sa sám o seba v značnej miere prispieva k tomu, že sa muži akceptujú takí, akí sú. Hneď za týmto atribútom nasleduje ukazovateľ „ ženatý“ (82%). Zaujímavé je, že zo všetkých opýtaných vykazovala SR najvyšší počet ženatých mužov a to 83% . Majetok sa ukazuje rovnako dôležitý tak pre mužov celosvetovo ako aj pre mužov na Slovensku, ale je menej podstatný ako akceptácia samým sebou a tiež svojimi blízkymi.
Zdroj: nrc
Foto: Isifa
V celosvetovom meradle muži skôr ako s osobnou zrelosťou spájajú pojem „cítiť sa pohodlne vo vlastnej koži“ so sebauvedomením a sebaistotou. Až 58% opýtaných si myslí, že „cítiť sa pohodlne vo vlastnej koži znamená akceptovať sa taký, aký človek je“. Mimoriadne vysoký ukazovateľ v tomto ohľade dosiahla Veľká Británia (75%) a Kanada (70%), pričom v Brazílii bol tento atribút len na úrovni menej ako 30%. Z pohľadu Slovákov (vzorka 250 mužov z decembra 2009 vo veku 35-50 r.) je základom pre to, aby sa človek cítil vo svojej koži pohodlne, „nebrať sa príliš vážne“ (56%) a „akceptovať sa taký, aký človek je“ (54%), za čím ďalej nasleduje „byť úprimný“ (45%) a „byť nezávislý“ (45%). Na konci rebríčka sú s 5 percentami „zrelosť“ a „nestarať sa, čo si myslia ostatní ľudia“.
Až 83% Slovákov, ktorí sa zúčastnili prieskumu, odpovedalo, že sa cíti vo svojej koži veľmi pohodlne alebo skôr pohodlne. Ide o najvyššiu vykázanú hodnotu v prieskume v rámci strednej a východnej Európy. Väčšina respondentov - v celosvetovom meradle 91% , v SR 90% - si myslí, že schopnosť postarať sa sám o seba v značnej miere prispieva k tomu, že sa muži akceptujú takí, akí sú. Hneď za týmto atribútom nasleduje ukazovateľ „ ženatý“ (82%). Zaujímavé je, že zo všetkých opýtaných vykazovala SR najvyšší počet ženatých mužov a to 83% . Majetok sa ukazuje rovnako dôležitý tak pre mužov celosvetovo ako aj pre mužov na Slovensku, ale je menej podstatný ako akceptácia samým sebou a tiež svojimi blízkymi.
Zdroj: nrc
Foto: Isifa
Ďalšie články
17.09.2009 11:11 Nákupné ekotašky ako módny bonbónik22.05.2009 10:08 Filip Šebo patrónom žiackeho turnaja
28.02.2009 13:30 Chce to zmenu štýlu
09.02.2009 15:07 Umenie minimalizmu